STS przedłużył umowę sponsorską z Lechem Poznań. Przez najbliższe dwa sezony największy legalny bukmacher będzie sponsorem strategicznym Kolejorza. Porozumienie będzie trwało do zakończenia sezonu 2016/2017.
STS jest sponsorem strategicznym Lecha Poznań od kwietnia 2013 roku. Materiały promujące firmę znajdowały się na koszulkach piłkarzy, bandach stałych oraz LED wokół murawy oraz w kanałach komunikacji klubu – stronie internetowej i mediach społecznościowych.
Karol Klimczak – Minęły dwa lata, owocnej, kompleksowej, pełnej interakcji z kibicami i firmą STS. Prezes Juroszek z sympatyka stał się kibicem Lecha Poznań. Relacje między firmami, Lechem Poznań i STS-em, się zacieśniły. Wiele ciekawych inicjatyw, wychodzących ze sponsora. Bardzo dobre relacje interpersonalne, interakcje między nami to wszystko spowodowało, że postanowiliśmy podpisać nową umowę na dwa lata. My jesteśmy osobami, które chcą wspólnie pociapać projekt Lech Poznań.
Mateusz Juroszek – Jesteśmy już tu trzeci raz. Bardzo się cieszę, ze podpisujemy znów tę umowę. Co roku, jeśli wydźwięk współpracy będzie pozytywny to będziemy ją przedłużać. Zabiegałem oto, żeby konferencja odbyła się w szatni w takim składzie. Ja podpisuje się pod wszystkim, co w Lechu Poznań się teraz dzieje. STS zostaje jako sponsorem strategiczny, umowa zostaje na dwa lata. Postanowiliśmy trochę zmobilizować zarząd i drużynę, zaproponowaliśmy szereg premii za mistrzostwo Polski, za grę w europejskich pucharach.
Maciej Skorża – Ze swojej strony pragnę dodać, ze to wspaniały dzień . jako trener mogę powiedzieć, że cieszę się, ze tego ze klub szuka stabilizacji na dwa lata. Będzie to kontynuacja współpracy zaplanowałem na lata. Cieszę się, ze ja jako trener, będę mógł skupić się na pracy drużyny i spełnili oczekiwania kibiców i sponsora. Zrobimy wszystko, aby wykorzystać współpracę z STS-em.