/Lyoness w gronie Sponsorów Premium

Lyoness w gronie Sponsorów Premium

Do grona Spon­so­rów Pre­mium mistrza Pol­ski dołą­czyła mię­dzy­na­ro­dowa firma Lyoness, z którą umowa obo­wią­zy­wać będzie do końca 2018 roku.

Firma Lyoness ofe­ruje na całym świe­cie pro­gram part­ner­ski, który łączy 5,3 miliona uczest­ni­ków oraz ponad 50 tysięcy part­ne­rów han­dlo­wych w 46 kra­jach. Przez naj­bliż­sze trzy lata marka będzie ści­śle współ­pra­co­wać z Kolejorzem.

– Lech Poznań  to jedna z naj­bar­dziej uty­tu­ło­wa­nych dru­żyn w pol­skiej piłce noż­nej. Sied­mio­krotny mistrz Pol­ski  i pię­cio­krotny zdo­bywca Pucharu Pol­ski z kil­ku­mi­lio­nową rze­szą kibi­ców jest natu­ral­nym z punktu widze­nia Lyoness part­ne­rem do współ­pracy spon­sor­skiej — mówi Rafał Pięta, Pre­zes Zarządu Lyoness Poland. — Poza tym motto “Mocni Razem” jest bar­dzo bli­skie naszego fir­mo­wego slo­ganu “Toge­ther we are strong”. Już sam ten fakt wróży dosko­nałą współ­pracę pomię­dzy nami.

Wraz z Lechem Poznań firma Lyoness przy­go­to­wała spe­cjalny pro­jekt — każdy posia­dacz karty człon­kow­skiej będzie mógł naby­wać towary lub usługi u około 8.700 part­ne­rów han­dlo­wych w Pol­sce i przy każ­dym zaku­pie otrzyma zwrot w postaci nawet 5% tzw. “Cash­back & Shop­ping Points”, które będzie mógł wyko­rzy­stać na kolejne zakupy.

– Dzięki funk­cjo­no­wa­niu pro­jektu, Lyoness prze­każe na klu­bową Aka­de­mię 1% z każ­dej wyko­na­nej trans­ak­cji. Szko­le­nie mło­dzieży to jedno z fun­da­men­tal­nych zadań Klubu, a nasza aka­de­mia już teraz cie­szy się opi­nią naj­lep­szej w Pol­sce. Dla nas to powód do dumy, że zauwa­żają to rów­nież spon­so­rzy, któ­rzy doce­niają i chęt­nie anga­żują się w akcje wspie­ra­jące wła­śnie ten ele­ment naszej pracy — mówi Jan Woj­ciak, kie­row­nik Działu Sprze­daży KKS.

Marka Lyoness pojawi się na rękawku koszulki meczo­wej już pod­czas rundy wio­sen­nej trwa­ją­cego sezonu i zastąpi firmę Fogo, która nadal pozo­staje Spon­so­rem Pre­mium Kole­jo­rza i będzie obecna pod­czas meczów roz­gry­wa­nych na INEA Stadionie.

– Zaszczy­tem dla nas jest, że logo Lyoness mogło zna­leźć się na koszul­kach zawod­ni­ków obec­nego Mistrza Pol­ski. Liczę, że wła­dze klubu, a przede wszyst­kim kibice KKS Lech Poznań doce­nią nasze sta­ra­nia w roz­wój Kole­jo­rza — dodaje Pięta — Kibi­com i sym­pa­ty­kom, wła­dzom Klubu, zawod­ni­kom oraz wszyst­kim spon­so­rom życzę samych suk­ce­sów, nie tylko tych sportowych.

źró­dło tek­stu i zdję­cia: infor­ma­cja pra­sowa. www.lechpoznan.pl

Kibol Kolejorza. Nie boi się tak o sobie mówić - z wykształcenia jest filologiem polskim, więc wie, co słowo "kibol" oznacza w gwarze wielkopolskiej. Na międzynarodowej arenie od ponad 10 lat dopinguje Borussię Dortmund oraz Chelsea Londyn. W wolnych chwilach biega i jeździ na rowerze.